Subject: Tingimuste küsimine
From: "Kaili Ojaperv" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 15:42:27 +0300

Tere

Hendrikson DGE koostab Maardu linnas Vana-Narva mnt 28, Vana-Narva mnt
28e, Vana-Narva mnt 28f, Vana-Narva mnt 28g, Vana-Narva mnt 28i,
Raudteeharu R1 kinnistute ja lähiala detailplaneeringut, mis on algatatud
Maardu Linnavalitsuse 03.06.2025 korraldusega nr 306.

Olemasolev juurdepääs planeeritavale alale toimub avalikult kasutatavalt
nr 11608 Vana-Narva kõrvalmaanteelt. Lisaks teeb planeeringulahendus
ettepaneku teise juurdepääsutee kavandamiseks maanteelt.

Palume tingimusi detailplaneeringu koostamiseks.

Manusena on lisatud taotlus ja planeeringu põhijoonis.

Tervitades

Kaili Ojaperv

Detailplaneerija

+372 5568 9671 | kaili <mailto:[email-masked]> @dge.ee

OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004 | Maakri 29 | Tallinn
10145
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285